Administracyjna obsługa biura

Wsparcie administracyjne

  • Kontrolowanie terminarza klienta - umawianie i ustalanie terminów spotkań
  • Archiwizacja dokumentów w formie elektronicznej i papierowej
  • Zaopatrzenie biura – zamówienia
  • Prowadzenie rejestru faktur
  • Ewidencja magazynowo-księgową kontrahenta (wprowadzanie towarów do programu księgowo-magazynowego, generowanie dokumentów pz)
  • Dokumenty – formatowanie, edytowanie, drukowanie, sporządzanie list dokumentów oraz spisów treści do dokumentów, przygotowanie prezentacji i ofert, przygotowanie pism przewodnich, przepisywanie i porządkowanie notatek, transkrypcja notatek, webinarów, podcastów, uzupełnianie dokumentacji w oparciu o dane klienta
  • Organizacja spotkań biznesowych
  • Protokołowanie spotkań, negocjacji
  • Obsługa połączeń telefonicznych
  • Oczyszczanie i zarządzanie skrzynką pocztową
  • Kontakt z klientami
  • Współpraca z kontrahentami i specjalistami: kancelarie notarialne, agencje detektywistyczne, biura tłumaczeń, biura rachunkowe, korporacje taksówkowe, firmy kurierskie, informatycy
  • Wspieranie przedsiębiorstwa w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych
  • Pomoc przy rekrutacji – przygotowanie ofert pracy i ich publikacja na portalach
  • Tworzenie, aktualizowanie baz danych
  • Wyszukiwanie informacji na dany temat
  • Przeszukiwanie witryn internetowych konkurencji pod kątem list produktów oraz cen,
  • Przygotowanie listy lokalnych wydarzeń, które twoja firma  mogłaby sponsorować lub wykorzystać jako okazję do zaprezentowania swojej oferty
  • Tworzenie bazy potencjalnych klientów
  • Odpowiadanie na komentarze w Internecie przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych)
  • Wystawianie faktur na zlecenie kontrahenta
  • Zarządzanie umowami z dostawcami usług
  • Przygotowywanie dokumentów dla firmy księgowej
  • Obsługa sklepu internetowego kontrahenta (edycja sklepu internetowego, obsługa email, edycja zamówień, obsługa zwrotów i reklamacji), w tym zamieszczanie towarów przeznaczonych do sprzedaży w witrynie sklepu internetowego kontrahenta

Wsparcie sekretariatu

  • Przyjmowanie gości
  • Obsługa centrali telefonicznej
  • Obsługa korespondencji
  • Koordynowanie obiegu korespondencji i dokumentów wewnątrz firmy
  • Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych
  • Obsługa urządzeń biurowych: ksero, skan, fax

Wsparcie osobiste

  • Zakup i wysyłka prezentów
  • Zamawianie zakupów online
  • Umawianie spotkań
  • Umawianie wizyt lekarskich
  • Wysyłka podziękowań, kartek i zaproszeń

Warunki współpracy uzgadniane są indywidualnie z każdym klientem w zależności od terminu oraz liczby godzin realizacji zlecenia. Usługi mogą być świadczone wirtualnie lub w siedzibie klienta. Zakres czynności może się różnić w zależności od rodzaju obsługi. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółowej oferty.