Wsparcie administracyjne
- Kontrolowanie terminarza klienta - umawianie i ustalanie terminów spotkań
- Archiwizacja dokumentów w formie elektronicznej i papierowej
- Zaopatrzenie biura – zamówienia
- Prowadzenie rejestru faktur
- Ewidencja magazynowo-księgową kontrahenta (wprowadzanie towarów do programu księgowo-magazynowego, generowanie dokumentów pz)
- Dokumenty – formatowanie, edytowanie, drukowanie, sporządzanie list dokumentów oraz spisów treści do dokumentów, przygotowanie prezentacji i ofert, przygotowanie pism przewodnich, przepisywanie i porządkowanie notatek, transkrypcja notatek, webinarów, podcastów, uzupełnianie dokumentacji w oparciu o dane klienta
- Organizacja spotkań biznesowych
- Protokołowanie spotkań, negocjacji
- Obsługa połączeń telefonicznych
- Oczyszczanie i zarządzanie skrzynką pocztową
- Kontakt z klientami
- Współpraca z kontrahentami i specjalistami: kancelarie notarialne, agencje detektywistyczne, biura tłumaczeń, biura rachunkowe, korporacje taksówkowe, firmy kurierskie, informatycy
- Wspieranie przedsiębiorstwa w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych
- Pomoc przy rekrutacji – przygotowanie ofert pracy i ich publikacja na portalach
- Tworzenie, aktualizowanie baz danych
- Wyszukiwanie informacji na dany temat
- Przeszukiwanie witryn internetowych konkurencji pod kątem list produktów oraz cen,
- Przygotowanie listy lokalnych wydarzeń, które twoja firma mogłaby sponsorować lub wykorzystać jako okazję do zaprezentowania swojej oferty
- Tworzenie bazy potencjalnych klientów
- Odpowiadanie na komentarze w Internecie przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych)
- Wystawianie faktur na zlecenie kontrahenta
- Zarządzanie umowami z dostawcami usług
- Przygotowywanie dokumentów dla firmy księgowej
- Obsługa sklepu internetowego kontrahenta (edycja sklepu internetowego, obsługa email, edycja zamówień, obsługa zwrotów i reklamacji), w tym zamieszczanie towarów przeznaczonych do sprzedaży w witrynie sklepu internetowego kontrahenta
Wsparcie sekretariatu
- Przyjmowanie gości
- Obsługa centrali telefonicznej
- Obsługa korespondencji
- Koordynowanie obiegu korespondencji i dokumentów wewnątrz firmy
- Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych
- Obsługa urządzeń biurowych: ksero, skan, fax
Wsparcie osobiste
- Zakup i wysyłka prezentów
- Zamawianie zakupów online
- Umawianie spotkań
- Umawianie wizyt lekarskich
- Wysyłka podziękowań, kartek i zaproszeń
Warunki współpracy uzgadniane są indywidualnie z każdym klientem w zależności od terminu oraz liczby godzin realizacji zlecenia. Usługi mogą być świadczone wirtualnie lub w siedzibie klienta. Zakres czynności może się różnić w zależności od rodzaju obsługi. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółowej oferty.